داوری آثار راه یافته به نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی آغاز شد

دبیر نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی گفت: داوری نهایی آثار راه یافته به این جشنواره از امروز سه شنبه دوازدهم اسفندماه آغاز شد.

«مسعود زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آغاز داوری نهایی آثار راه یافته به نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی خبر داد و گفت: داوری آثار از امروز سه شنبه دوازدهم اسفندماه آغاز شده است.

 

دبیر نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی، اسامی داوران این جشنواره را «عقیل بهرا»، «امین وحیدیان»، «صادق شریعتی»، «یلدا شعبانی»،  «پوریا زارعی استاد» و «مسعود زمانی» معرفی کرد.

 

وی با بیان اینکه در مجموع 130 اثر در در چهار حوزه «کســب و کارهــای فرهنگــی نوپا»، «نوشــت افــزار»، «اسباب بازی و عروسک» و «هدایـای فرهنگـی» به دبیرخانه این جشنواره رسید، افزود: از این تعداد در بخش کالاها و هدایای فرهنگی 85 اثر، در بخش نوشت‌‌افزار 17 اثر، در بخش عروسک 18 اثر، در بخش اسباب‌بازی 9 اثر و در بخش کسب‌وکارهای نوپا هم یک اثر شامل می شد.

 

زمانی اعلام کرد: پس از داوری نهایی آثار، در هر حوزه سه اثر برتر معرفی و از صاحبان آن تجلیل می شود.

 

گفتنی است؛ این جشنواره در چهار حوزه «کســب و کارهــای فرهنگــی نوپا»، «نوشــت افــزار»، «اسباب بازی و عروسک» و «هدایـای فرهنگـی» کلید خورد و شـرکت کننـدگان در هر کـدام از بخش هـا می توانستند محصـولات یـا خدمات خود را به صـورت خلاقانه ارائـه دهنـد.


لازم به ذکر است؛ اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان در تاریخ 14 اسفندماه سال جاری برگزار می شود که جوایز نفر اول در هر بخش بیست میلیون ريال، نفر دوم در هر بخش پانزده میلیون ریال و نفر سوم در هر بخش 10 میلیون ریال خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1033187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha