بانک‌ها تسهیلات منازل آسیب‌دیده ناشی از بارندگی‌های بندرماهشهر را سریع‌تر پرداخت کنند

بندری گفت: روند بازسازی منازل آسیب‌دیده از بارندگی‌های آذرماه در بندرماهشهر باید با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های متولی، بانک‌های عامل، نیروهای جهادی و مردم هرچه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» پیش از ظهر امروز (سه شنبه ۱۲ اسفند) در حاشیه بازدید از ستاد بازسازی منازل آسیب‌دیده ناشی از بارندگی‌ها و آبگرفتگی‌های اخیر شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ویژه منازل مسکونی آسیب‌دیده ناشی از بارندگی‌ها و آب‌گرفتگی‌های آذرماه امسال تسریع کنند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر با بیان اینکه مردم آسیب‌دیده در روند بازسازی همکاری بسیار خوبی داشتند و همین موضوع در تسهیل فرایند اجرایی این عملیات تأثیر بسزایی داشت افزود: همچنین بنیاد مسکن با حداکثر امکانات و ماشین‌آلات حضور بسیار پررنگی در این روند داشت.

 

وی اضافه کرد: حضور امیدبخش نیروهای جهادی نیز در بازسازی منازل آسیب‌دیده و همچنین از ابتدای بحران آب‌گرفتگی بسیار مؤثر و قابل تقدیر بود و نشان داد نیروهای جهادی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها پای کار هستند و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

 

بندری در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های متولی، بانک‌های عامل، نیروهای جهادی و مردم هرچه سریع‌تر روند بازسازی منازل آسیب‌دیده و رنج و محنت آسیب‌دیدگان از بارندگی‌های آذرماه به پایان برسد.

 

کد خبر 1033191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha