کشف ۵ تن ماهی قاچاق در دشتیاری

فرمانده انتظامي شهرستان دشتیاری از کشف بیش از ۵تن ماهی قاچاق در بازرسی از یک کامیونت یخچال دار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «غلامرضا صیاد اربابی» با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور " چابهار - جکیگور " به يك دستگاه كاميونت یخچال دار مشکوک و آن را متوقف کردند.

 


فرمانده انتظامی دشتیاری بیان داشت: در بازرسي از این خودرو، مقدار 5 تن ماهی قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی لازم كشف شد.

 

اربابی تصریح کرد: ارزش ماهی های کشف شده توسط کارشناسان4 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است .

 

وی افزود: در این رابطه يک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

انهدام یک باند مسلح و کشف یک تن و 27 کیلو موادافیونی

 

 

تکاوران پلیس استان سیستان و بلوچستان با انهدام یک باند مسلح قاچاق،7 سوداگر مرگ را دستگیر و یک تن و 27 کیلو مواد مخدر را کشف کردند.

 

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: تیم های عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "ایرانشهر " و "دلگان" با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هايي مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان ایرانشهر به مناطق مرکزی کشور دست يافتند.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با 5 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور فرعی "ایرانشهر" به "دلگان" بودند شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی اعضای این باند در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.
سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، 7 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان یک تن و 27 کیلو و 645گرم مواد افیونی را شامل 991 کیلو و 645گرم تریاک و 36کیلوگرم هروئین به همراه 2 قبضه سلاح کلاش با 96فشنگ و یک قبضه کلت کمری با 7 فشنگ مربوطه کشف کردند.
وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

کد خبر 1033210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha