دوره آموزشی روخوانی و مفاهیم قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: دوره آموزشی روخوانی و مفاهیم قرآن کریم با حضور اعضای فعال این کانون در مسجد جامع با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شد.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی روخوانی و مفاهیم قرآن کریم با حضور اعضای فعال این کانون در مسجد جامع با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: نوجوانان و جوانان این روستا با شور و اشتیاق در این دوره آموزشی حضور فعال داشتند و از مطلب در خصوص مفاهیم نورانی قرآن کریم بهره مند شدند.

 

وی ادامه داد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مهمترین فعالیت ها در کنار این دوره آموزشی بود که این قشر گوشزد شد.

 

کمالی بیان کرد: قرآن کریم به عنوان برترین کتاب نقش تاثیرگذاری در راهنمایی و هدایت افراد جامعه دارد و آشنایی با مفاهیم این کتاب آسمانی می تواند در زندگی فردی و اجتماعی افراد نقش آفرین باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: این کانون در سال جاری با مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» تاکنون بیش از 56 عنوان برنامه های مختلف از جمله کتاب و کتابخوانی، فعالیت های اجتماعی، قرآن و عترت، هری، آموزشی، فضای مجازی و ورزش و سلامت را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده است.

 

کمالی خاطر نشان کرد: بیش از 32 نفر از نوجوانان و جوانان این روستا نیز به عنوان اعضای این کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

کد خبر 1033257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha