برگزاری  ۵۵ وبینار تخصصی در سال جاری در منطقه آزاد اروند

طمیمیان از برگزاری ۵۵ وبینار آموزشی تخصصی در حوزه، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در منطقه آزاد اروند در سال جاری خبر داد.

«قدرت الله طمیمیان» ظهر امروز (سه شنبه ۱۲ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، برگزاری وبینارها در دوران کرونا را گامی مهم در توسعه فرهنگی منطقه دانست و اظهار کرد: ایجاد اشتغال و توان افزایی افراد از جمله اهداف برگزاری وبینارهای آموزشی در سال جاری بود که خوشبختانه مدیریت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند توانست با برپایی ۵۵ وبینار تخصصی سهم بسزایی در توسعه این حوزه داشته باشد.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: نوآوری و خلاقیت، بازاریابی و فروش، مدیریت کیفیت و رضایت مشتریان در کنار خلق بازارهای جدید در صنعت گردشگری، از جمله دوره های آموزشی بودند که توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند.

 

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا، تکنولوژی «وبینار» را جایگزین مناسبی برای آموزش از راه دور با حفظ فاصله فیزیکی برشمرد و تصریح کرد: با برگزاری کلاس های آنلاین می توان هزینه‌های جانبی و اضافی را حذف و در بودجه صرفه جویی کرد؛ ضمن آنکه به دلیل نبود محدودیت در فضا می‌توانید در هر وبینار شرکت کنندگان بسیار بیشتری را داشته باشید.

 

طمیمیان تاکید کرد: مدیریت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی جمعا در ۱۴۳۸ ساعت با ۲۴۶۴ شرکت کننده در ۵۵ وبینار تخصصی، نقش مهمی در رشد و شکوفایی این صنعت اثرگذار داشته است.

 

کد خبر 1033274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha