انجام بیش از ۱۷۰۰ تست کرونا از شهروندان اندیمشکی در قالب طرح شهید سلیمانی

جهانگیری از انجام بیش از یک هزار و ۷۰۰ تست کرونا از شهروندان اندیمشکی در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: طرح شهید سلیمانی یکی از طرح های ماندگار است که باید در این راه تلاش خود را بیشتر کنیم تا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به حداقل برسد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه طرح شهید قاسم  سلیمانی در شهرستان اندیمشک به خوبی تاکنون اجرا شده و باید با جدیت بیشتر این روال را طی کند اظهار کرد: طرح توزیع ماسک در مناطقی از شهرستان که ستاد کرونا استان مشخص کرده توسط بسیج جامع پزشکی و هلال احمر روزانه در حال اجرا است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از یک هزار و ۷۰۰ تست کرونا در شهرستان صورت گرفته است افزود: طرح شهید سلیمانی یکی از طرح های ماندگار است که باید در این راه تلاش خود را بیشتر کنیم تا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به حداقل برسد.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش های لازم باید مردم را تشویق کنیم در این شرایط حساس کرونایی مراسمات خود را با حداقل افراد برگزار کنند ادامه داد: شهروندان همچنان باید استفاده از ماسک، شستن دست ها و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

جهانگیری از تلاش های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، نیروهای هلال احمر، بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، اصحاب رسانه و تمامی اعضای حاضر در طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به‌ مصوبه ستاد کرونا شهرستان اندیمشک، طرح ضدعفونی و گندزدایی ادارات جهت مقابله با ویروس کرونا اجرا شد کمااینکه این طرح کماکان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1033296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha