مشارکت ۴۰هزار دانش آموز مازندرانی در طرح آجر به آجر/ تامین ۸۵۰۰تبلت برای دانش آموزان نیازمند شایسته تقدیر است

سعدی پور گفت:تامین تبلت دانش آموزی برای ۸۵۰۰دانش آموز تحت پوشش امداد با کمک خیرین و مردم نوع دوست استان با هدف تداوم تحصیل در بستر شبکه شاد شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علیرضا سعدی پور» امروز(۱۲اسفند) در نشست با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل امداد مازندران  با بیان اینکه کمیته امداد یک کمک کار خوب و صادق برای حوزه تعلیم و تربیت استان است، اظهار کرد: تعامل این دو دستگاه در همه زمینه ها نقطه عطفی است برای پرورش دانش آموزان مستعد که بعضا به جهت عدم تمکن مالی از تحصیل بازمی مانند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: اینکه در شهرستان ها و مناطق و مرکز استان پیگیر امور دانش آموزان نیازمند هستید قدردان هستیم. امداد استان دربحث تامین ابزار آموزشی دانش آموزان نیازمند استان مازندران برای تداوم تحصیل در شبکه شاد واقعا خوش درخشید .

 

به گفته سعدی پور تامین تبلت دانش آموزی برای 8500دانش آموز تحت پوشش امداد با کمک خیرین و مردم نوع دوست استان شایسته تقدیر است.

 

وی از اعلام آماگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای کمک به کمیته امداد برای اجرای جشن نیکوکاری در بستر شبکه شاد به واسطه شیوع کرونا و تعطیلی مدارس خبر داد و افزود: تلاش داریم 13اسفند زنگ جشن نیکوکاری در شبکه شاد نواخته شود.همچنین پیگیر تولید محتوا با هدف ایجاد نهضت کمک به نیازمندان با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و اولیای مدرسه در دستور کار قرار دارد.

 

سعدی پور در بخشی دیگر از سخنانش طرح ملی آجر به آجر یکی از ۲۵ بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش  را طرحی  فرهنگ‌ساز در راستای ترویج نیک‌اندیشی دانست وافزود: مازندران مقام سوم کشور را در قسمت واریز وجوه دارد.

 

وی تصریح کرد: دانش آموزان علاقه‌مندان به شرکت در امر مدرسه‌سازی می‌توانند با مراجعه به دو نشانیwww.mehremadrese.ir و www.ajorbeajor.ir با اهدای حداقل یک آجر به ارزش 1000تومان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

به گفته سعدی پور تاکنون 40هزار دانش آموز از سراسر استان مازندران در این طرح شرکت کردند.

 

وی یادآورشد: دانش آموز می تواند در همان سایت آجر به اجر پوستر خود را با عنوان «من یک مدرسه ساز هستم» تولید کند؛ فرهنگ سازی در زمینه ترویج نیکوکاری به همت همین دانش آموزان درحال انجام است.

کد خبر 1033299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha