سپرده‌گذاران خیر گیلانی تجلیل شدند

همزمان با برگزاری همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، از ۱۰ سپرده‌گذار خیر گیلانی که در بخش تسهیلات بدون سود و کارمزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مشارکت داشتند، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه امروز (سه‌شنبه، 12 اسفند) به صورت ویدئوکنفرانس و همزمان در ادارات کل کمیته امداد سراسر کشور برگزار شد.

 

این همایش به صورت همزمان در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان نیز با حضور «ارسلان زارع»، استاندار گیلان برگزار شد که در پایان مراسم از 10 سپرده‌گذار خیر گیلانی که در بخش تسهیلات بدون سود و کارمزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مشارکت داشتند، تجلیل شد.

 

*بهره‌مندی ۴۰۰ هزار نفر از تسهیلات قرض الحسنه تا پایان سال

«مرتضی بختیاری» در این همایش با اشاره به اینکه پاداش وام قرض الحسنه به مراتب بیشتر از وام بلاعوض است و سبب برکت در زندگی می‎شود، تصریح کرد: طی سال گذشته، 500 میلیارد تومان توسط خیرین در امر تسهیلات قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری انجام شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه توسعه و نشر فرهنگ قرض الحسنه، اقتصاد ما را بیمه می‌کند، افزود: پاداش قرض الحسنه، وعده الهی و توصیه ائمه اطهار(ع) است.

 

وی با بیان اینکه برای تشکیل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تمام تشریفات قانونی انجام گرفته است، تاکید کرد: طی سال گذشته، 324 هزار نفر از صندوق وام قرض الحسنه گرفتند که عمده این تسهیلات زیر پنج میلیون تومان بوده است.

 

بختیاری همچنین با اشاره به اینکه تا پایان بهمن ماه 99، 350 هزار نفر از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان سال جاری، این تعداد به 400 هزار نفر می‌رسد.

 

کد خبر 1033317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha