رونمایی از ۷۰ جلد اثر در کنگره آیت الله حسینی شاهرودی

حجت الاسلام نصیری فرد از رونمایی از ۷۰ جلد اثر در کنگره آیت الله حسینی شاهرودی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام نصیری فرد، دبیر اجرایی کنگره آیت الله حسینی شاهرودی امروز(سه شنبه۱۲اسفند) در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای جمع آوری اثار و مقالات درباره ایت الله حسینی شاهرودی ۱۰ تیم ۴ نفره با حضور متخصصان علمی جمع اوری می‌شود.

 

دبیر اجرایی کنگره آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه آثار جمع آوری شده در ۲ بخش علمی و تبلیغی و ترویجی است، افزود: در ۲ بخش علمی این آثار در زمینه‌های اصول، استدلالی، فتوایی و زندگی نامه ایشان و در قالب ۷۰ جلد رونمایی می‌شود.

 

حجت الاسلام نصیری فرد با اشاره به بخش تبلیغی و ترویجی، افزود: در این بخش هفت عنوان در زمینه مستند، نمایشنامه، ساخت کلیپ برای فضای مجازی کتاب صوتی، اینفوگرافی است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با اشاره به اینکه آیت الله حسینی شاهرودی جز مفاخر و شخصیت‌های بزرگ استان سمنان است، گفت: تکریم مفاخر با هدف شناسایی جلوه‌های شخصیتی، الگو سازی و ترویج روحیه خود باوری معرفی می‌شود.

 

فلاح از برنامه ریزی برای برگزاری نشست‌های علمی کنگره آیت الله حسینی شاهرودی، گفت: نشست‌های علمی با همکاری جامعه المصطفی در مشهد، نجف، شاهرود و بغداد با هدف شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی، علمی و ابعاد زندگی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایشان در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

کد خبر 1033320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha