تلاش دشمن تولید محتوا برای خدشه‌دار کردن تفکر جامعه است

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: دشمنان برای ایجاد شکاف، تفرقه، خدشه‌دار کردن ذهن و تفکر جامعه ما برنامه‌ریزی و تولیدمحتوا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش پرچمداران بصیرت و اندیشه که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان در پشت هر کدام از شبکه‌ها و رسانه‌های خود هزاران میز فکر دارند و برای ایجاد شکاف، تفرقه، خدشه‌دار کردن ذهن و تفکر جامعه ما برنامه‌ریزی و تولیدمحتوا می‌کنند.

 

وی افزود: صدها بار دیده‌ام که دوستان به جای اینکه خودشان گلیم خود را از آب بیرون بکشند در فضای مجازی سیر می‌کنند در حالیکه فضای واقعی با فضای حقیقی بسیار متفاوت است و نحوه استفاده از فضای مجازی اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: برخورد عالمانه در برخورد با مطالبی که از طریق فضای مجازی به خورد جامعه داده می‌شود اهمیت بسیاری دارد و روحانیون ما به عنوان پرچمداران بصیرت‌افزایی باید در این راستا نقش‌آفرینی کنند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه درست نیست در فضایی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند با سخنی آرامش فکری آنها را بر هم بریزیم، گفت: عالم و روحانی ما باید به نحوی سخنرانی و موضع گیری کنند که وقتی مردم کلامشان را می‌شنوند حس آرامش داشته باشند.

 

وی به روز بودن را از مهمترین نیازها در مسیر انسجام و وحدت جامعه دانست و گفت: به روز بودن یعنی اینکه نسبت به تحولات روز آگاهی کامل داشته باشند و این از نکات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان موضع‌گیری به موقع را رکن بسیار مهمی در ایجاد انسجام و وحدت دانست و تصریح کرد: تبیین به موقع برخی رفتارهای تفرقه افکنانه از نکات بسیار مهمی است که می‌تواند مانع از تاثیرگذاری مخرب آن رفتار شود.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: سخنرانی به روز در مورد مسائلی که اتفاق می‌افتد بهترین راه برای ایجاد انسجام است، گاهی برخی سخنران‌ها در خطبه‌های جمعه اصلا به نیاز و مباحث روز جامعه توجه نمی‌کنند.

کد خبر 1033350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha