پایش بیش از ۲۷۰ هزار نفر شهروند ورامینی در «طرح شهید سلیمانی»

فرماندار شهرستان ورامین از پایش بیش از ۲۷۰ هزار نفر از شهروندان ورامینی در «طرح شهید سلیمانی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفت:  از زمان آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در آذرماه  امسال تا کنون و با همکاری۴۴۰ بسیجی آموزش دیده، ۱۸۰ پایگاه فعال، ۷۶ تیم همکار با شبکه بهداشت و ۲۴۱ تیم پایش طرح خانه به خانه،سلامتی بیش از 270 هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک‌تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می‌شود.


وی افزود: طی این مدت، 2 هزار و 369 مورد تست Rapid  (جواب سریع) در مناطق مختلف ورامین از مردم انجام شده که 739 مورد آن در اسفندماه انجام شده است.


کاغذلو گفت: در طول زمان اجرای «طرح شهید سلیمانی» وضعیت 3 هزار و 179 نفر که در تماس با افراد مبتلا به کرونا بودند رهگیری شد.


وی تصریح کرد: علاوه بر تست Rapid  ، از زمان اجرای این طرح هزار و 969 تست pcr از افراد مشکوک دریافت شده که 169 مورد آن در اسفندماه صورت گرفته است.


این مقام مسئول با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت اظهار داشت: تیم‌های مراقبت در منزل شبکه بهداشت و درمان طی ماه‌های اخیر وضعیت 149 نفر از شهروندان ورامینی را در منزل خودشان مورد بررسی قرار داده و 9 نفر را به مراکز درمانی ارجاع دادند.


فرماندار ورامین تعداد مراجعین به بیمارستان در طول زمان اجرای طرح شهید سلیمانی را 3 هزار و 872 نفر و تعداد بستری‌ها را در بخش‌خای مختلف 862 نفر اعلام کرد و از مراجه 5 هزار و 634 نفر به مراکز منتخب شبکه بهداشت ورامین در زمان اجرای «طرح شهید سلیمانی» خبر داد.


فرماندار ورامین اظهار داشت: علاوه بر پایش سلامتی شهروندان و دریافت تست کرونا، وضعیت بازار در بخش سلامت نیز مورد بررسی قرار گرفت و طی این مدت 6 هزا رو 612 بازرسی از مناطق مختلف شهرستان صورت گرفت که این بازرسی‌ها به صدور هزار و 137 مورد اخطار و 41 مورد پلمب منجر شد.

کد خبر 1033440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha