مشکلات فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان بررسی می شود

حقیقی از رسیدگی مشکلات فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه سه شنبه در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: متاسفانه ویروس جهش یافته کرونا از نوع انگلیسی در بسیاری از استان‌های کشور مشاهده شده است.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از ویروس کرونا همیاران سلامت با حضور هشت هزار نفر در استان تشکیل شد، گفت: استان زنجان در حال حاضر توان تولید سه میلیون عدد ماسک در مدت 48 ساعت را دارد.

 

وی بر ضرورت استفاده از توان خیرین در تشکیل هیأت امنای دانشگاه تاکید کرد و گفت: لازم است تا در وضعیت کرونایی به موضوع فضاهای آموزشی، خوابگاهی و خیرین توجه ویژه ای شود.

 

حقیقی به نقش دانشگاه فرهنگیان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و ارائه طرح در شبکه شاد اشاره کرد و گفت: می توان دانش آموزان سفیر سلامت را در این شبکه تربیت کرد.

 

به گفته استاندار زنجان، وجود سفیران دانش آموز سلامت می‌تواند مشکلات کنونی این بیماری در بین خانواده‌ها به ویژه در رعایت پروتکل‌های اجتماعی را به مراتب کاهش دهد.

 

وی با یادآوری اینکه انجام واکسیناسیون جنبه پیشگیرانه دارد، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زندگی روزمره فرد را از ابتلاء به این نوع ویروس مصون نگه می‌دارد.

 

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 1033471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha