۱۵۳ پایگاه، آماده دریافت کمک های مردم در جشن نیکوکاری

ملکپور از فعالیت ۱۵۳ پایگاه برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای جشن نیکوکاری در سراسر استان خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه استان آماده دریافت این کمک ها هستند.

«علی ملکپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم جسن نیکوکاری که همه ساله با ایجاد پایگاه های مختلف در شهرها برگزار می شد به صورت محدود و غیرحضوری برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، «عیدی برای همه» را شعار جشن نیکوکاری سال جاری دانست و افزود: این جشن از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه جاری برای کمک رسانی به ایتام و نیازمندان استان در آستانه سال جدید برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری سال جاری به دلیل شیوع کرونا در مدارس اجرا نمی شود، اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش قابلیتی در برنامه شاد تعبیه شده است تا دانش آموزان بتوانند به صورت آنلاین به نیازمندان کمک کنند.

 

ملکپور تصریح کرد: با توجه به گستردگی شبکه شاد در استان بیش از یک هزار پایگاه جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری در این شبکه اختصاص یافته است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۱۵۳ پایگاه برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای جشن نیکوکاری در سراسر استان خبر داد و اضافه کرد: مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه استان آماده دریافت این کمک ها هستند.

 

وی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ میلیارد ریال کمک در جشن نیکوکاری سال گذشته در استان، گفت: پیش بینی می شود در جشن نیکوکاری سال جاری نیز حدود ۱۰۰ میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شود.

 

کد خبر 1033477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha