مهلت شرکت در مسابقه مجازی «مولود کعبه» تمدید شد

نعیمی گفت: مهلت شرکت در مسابقه غیر حضوری«مولود کعبه» تا شب بیست و هفتم ماه رجب مصادف با عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) تمدید شد.

«اسماعیل نعیمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سولان همدان فعالیت های خود را به صورت مجازی و در کانال مجازی کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای سولان افزود: از فعالیت های انجام شده برگزاری مسابقه غیر حضوری «مولود کعبه» در قالب مطالعه نامه 31 نهج البلاغه و بهره مندی از محتوای غنی آن است.

 

وی ترویج فرهنگ کتابخوانی و آموزه های دینی و اسلامی در بین نسل جوان  را از اهداف این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با شب عید مبعث به 27 نفر از برگزیدگان مسابقه غیر حضوری «مولود کعبه» تجلیل می شوند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری ختم قرآن کریم به صورت قرائت روزانه یک صفحه قرآن کریم در کانال مجازی کانون، اجرای نمایش «مولود کعبه» توسط جوانان و نوجوانان در قالب گروه نمایش کانون مسجد سولان در مناسبت های ملی و مذهبی از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

نعیمی گفت: بارگذاری سخنرانی های مذهبی در کانال کانون، بیان نکات اخلاقی از بزرگان دین، ترویج سبک زندگی اسلامی، اجرای جشن های ملی و مذهبی از برخی فعالیت های دیگر کانال مجازی کانون روستای سولان است.

 

کد خبر 1033534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha