تقویت جبهه انقلاب اساس فعالیت بسیج است

حجت الاسلام یوسفی گفت: مسئولان و ارکان سپاه اجازه ورود به جریان انتخابات را ندارند چرا که مهمترین رسالت آنان تقویت جبهه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام یوسفی» طی نشستی با حضور رابطان نظارت و بازرسی بسیج اقشار که چهارشنبه ۱۳ اسفند برگزار شد گفت: تقویت جبهه انقلاب اساس فعالیت بسیج است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز افزود: مسئولان و ارکان سپاه اجازه ورود به جریان انتخابات را ندارند چرا که مهمترین رسالت آنان تقویت جبهه انقلاب اسلامی است. 

 

وی اظهار کرد: جذب نیروهای توانمند و متعهد به بسیج با اهتمام ارکان اقشار بسیج محقق شدنی است؛ نیروهایی که برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و انقلاب پیشگام باشند.

 

برای انقلاب و در مسیر شهداء پیش بروید

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اظهار کرد: شما ارکان و مسئولان سپاه باید هوشیارانه مراقب باشید تا کسی سپاه را هزینه اقشار، احزاب و جریان های سیاسی نکند. 

 

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: برای انقلاب و در مسیر شهداء پیش بروید و در این جریان برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی همانند شهداء و مکتب حاج قاسم سلیمانی فعالیت کنید.

 

 

کد خبر 1033556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha