بهره برداری از ساختمان مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (س) گرگان

حسینی واعظ گفت: مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (س) گرگان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیده نفیسه حسینی واعظ» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳ اسفند) در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان اظهار کرد: با تمام تلاشی که  دشمنان داشتند در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و این انقلاب نه تنها در ایران بلکه در دیگر نقاط دنیا و برای مردم مستضعف و ملت های آزادی خواه ثمرات زیادی به همراه داشته است.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: یکی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی مدارس علمیه خواهران است که پس از انقلاب اسلامی این فرصت برای بانوان ایجاد شد که بتوانند معارف اسلامی را فرا بگیرند.

 

حسینی واعظ افزود: در پیش از انقلاب اسلامی نه تنها در حوزه علمیه بلکه در دانشگاه ها نیز شرایطی وجود نداشت که خواهران بتوانند به سطح تحصیلات عالیه همراه با نگهداشتن ایمان برسند.

 

وی گفت: در طول چهل و دو سال از عمر انقلاب فعالیت های خوبی در حوزه معارف دینی شکل گرفته است و مدرسه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان یکی از مدارسی است که در کشور پس از انقلاب اسلامی توسط مرحوم آیت الله طاهری پایه گذاری شده است و نمونه ای از ثمرات انقلاب اسلامی به شمار می رود.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران گلستان ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در این مدرسه همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند خواهران فاضله و عالمه را تربیت کنیم که بتوانند در گام دوم انقلاب اسلامی موثر باشند.

 

حسینی واعظ متذکر شد: ساخت این مدرسه از سال 91 در زمینی به مساحت دو هزار و 200 متر آغاز شد و در زیربنای یک هزار و 650 متر مربع ساخته شده است و توانستیم در سال 99 این ساختمان را در یک فاز به بهره برداری برسانیم.

 

وی گفت: کمبود اعتبارات عمرانی باعث شد که این پروژه نزدیک به 9 سال طول بکشد و این مدرسه با اعتبار نزدیک به سه میلیارد و 500 میلیون تومان از محل حمایت های خیران و هیئت امناء و اعتبارات های عمرانی استانی و متمرکز مرکز ساخته شده است.

 

کد خبر 1033603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha