کسب رتبه نخست مهد قرآن آران و بیدگل در استان اصفهان

مدیر مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل از کسب رتبه نخست این موسسه قرآنی در بین مهدهای قرآن استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: موسسه قرآنی مهد قران و ولایت شهرستان آران و بیدگل رتبه نخست مهدهای قرآن استان اصفهان را از آن خود کرد.

 

مدیر موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل افزود: این موسسه قرآنی در ارزیابی های صورت گرفته از سوی مهد قرآن کریم استان اصفهان از بین ۴۰ مهد قرآن فعال در استان اصفهان حائز رتبه نخست شد و از سوی مدیریت مهد قرآن استان اصفهان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل تاکنون ۲۲۰ حافظ کل قرآن و یک هزار و ۱۰۰ حافظ  در اجزای مختلف قرآن کریم تربیت کرده است و تاکنون ۶ هزار نفر آموزش های قرآنی را در این مؤسسه فرا گرفته اند.

 

مدیر موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل در ادامه بیان داشت:  تاکنون یک هزار و ۲۰۰ مربی در دوره های مختلف تربیت معلم این مؤسسه همچون تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت مربی حجاب ، تربیت مربی خانواده ، تربیت مربی مهدویت ، تربیت مربی فضای مجازی ، تربیت مربی نهج البلاغه آموزش دیده اند.

 

جلالی با اشاره به اینکه این مجموعه قرآنی با ۱۲۰ نفر پرسنل فعال، اشتغال زایی برای فعالان قرآنی را هم بر عهده دارد، تصریح کرد:  مجمع خیرین این موسسه با ۴۰۰ عضو ،  موسسه خیریه نیکوکاری ولایت، مرکز ازدواج و مشاوره از جمله زیرمجموعه های این مرکز قرآنی است.

 

وی افزود: موسسه مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال ۱۳۸۲ تاکنون همواره رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است./

کد خبر 1033661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha