کمبودی در زمینه تأمین میوه شب عید در استان سمنان وجود ندارد

شریفی نژاد با بیان اینکه کمبودی در زمینه تأمین میوه شب عید در استان سمنان وجود ندارد گفت: کار توزیع آن از ۲۷ اسفند سال جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا شریفی نژاد» درجمع خبرنگاران از ذخیره شدن ۷۵۰ تن میوه اعم از پرتقال و سیب، ویژه تنظیم بازار شب عید در استان سمنان خبردادوگفت: میوه تنظیم بازار ویژه شب عید، از ۲۷ اسفند سال جاری توزیع و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از ۷۵۰  تن میوه شب عید در این استان ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب ذخیره شده و با قیمت مصوب تنظیم بازار بین هم استانی‌ها توزیع خواهد شداضافه کرد: میوه‌های شب عید با اقدامات سازمان صمت و اتحادیه تعاونی روستایی خریداری و در انبارهای استان سمنان ذخیره سازی شده است.

 

وی با تأکید براینکه کمبودی در زمینه تأمین میوه شب عید در استان سمنان وجود ندارد و به مقدار کافی ذخیره سازی شده است ادامه داد: این میوه‌ها به قیمت مصوب دولتی عرضه و درباره مکان‌های آن اطلاع رسانی می‌شود.

 

شریفی نژاد تصریح کرد: در صورت افزایش تقاضا برای میوه در ایام نوروز سال آینده، آمادگی برای خریداری و توزیع میوه اعم از پرتقال و سیب با قیمت مصوب تنظیم بازار در استان وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

کد خبر 1033692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha