طرح تبرکات مهدوی با محوریت بقاع متبرکه اجرا می شود/ توزیع ۳ هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به محرومان

حجت الاسلام دشتکی با اعلام خبر اجرای تبرکات مهدوی با محوریت بقاع متبرکه گفت: در استان البرز ۳ هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت ایام نوروز میان محرومان توزیع می شود.

« حجت الاسلام علی دشتکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه ایام پایانی سال با توجه به شرایط کرونایی گفت: طی سال جدید پیش رو در ایام ماه شعبان آغاز می شود، طرح تبرکات مهدوی به مناسبت ماه شعبان اجرا می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: با مشارکت منتظران حضرت مهدی(عج) و از محل موقوفات متبرکه طرح ویژه تبرکات مهدوی با عنوان سه شنبه های مهدوی در بقاع متبرکه اجرایی می شود.

 

وی نقش مشارکتی خیران را در جریان کمک رسانی به محرومان مهم خواند و اظهار کرد: به مناسبت ایام نوروز و سال جدید ۳ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی ، همچنین البسه نو شامل کیف و کفش میان محرومان و افراد کم برخوردار توزیع می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت شفاف سازی و استمرار کمک های مردمی بیان کرد: راه اندازی بانک اطلاعاتی مراکز افق با حفظ کرامت افراد نیازمند آنان شناسایی می شوند و تحقیقاتی انجام می شود تا منابع مالی به دست نیازمندان حقیقی برسد.

 

وی اظهار کرد: طی این طرح نگاه ویژه ای را داریم که مبتنی بر آن موقوفات غیرمتصرفین در قالب گروه های جهادی مستقر در مناطق به منظور خدمت رسانی به محرومان مستقر شده اند. 

 

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: با توجه به فضیلت ذبح قربانی با هدف سلامتی امام زمان(عج) با هدف نشاط و همدلی میان مردم با مشارکت های عمومی مردم با مراکز بقاع متبرکه به مناسبت نوروز در نظر داریم. 

 

بسته های معیشتی با پیوست های فرهنگی توزیع می شوند

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز بیان کرد: با توجه به پیوستگی خدمات اجتماعی و فرهنگی، در بسته های معیشتی پیوست های فرهنگی دیده شده است که در این خصوص دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای فرج و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را در این قالب مورد نظر قرار داده ایم.

 

حجت الاسلام ولایی برحق خاطرنشان کرد: توزیع غذای گرم برای افراد بی خانمان با مشارکت هیئت های مذهبی و گروه های جهادی با محوریت بقاع متبرکه به مناسبت ایام نوروز در دست اقدام داریم.

 

وی با اشاره به توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان به مناسبت اعیاد شعبان عنوان کرد: با محوریت مساجد و بقاع متبرکه در ۱۴ محله بحث طبخ غذا را در نظر داریم که در ایام ولادت حضرت مهدی(عج) انجام می شود. 

 

 

کد خبر 1033745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha