مردم نسبت به کاشت نهال مثمر کوشا باشند

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم نسبت به غرس نهال کوشا باشند، گفت: هر یک از مردم باید تلاش کنند با کاشت یک نهال مثمر در راستای گسترش منابع طبیعی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه (چهارشنبه 13 اسفند) در مراسم کاشت نهال که به مناسبت هفته منابع طبیعی در بوستان نماز شهرکرد برگزار شد، با تبریک هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری، گفت: حفظ و صیانت از محیط ‌زیست و منابع طبیعی رسالت اسلامی و دینی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر گسترش درخت کاری در کشور تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی در راستای گسترش منابع طبیعی نقش گسترده ای را ایفا کرده است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه قانون اساسی نیز ما را مکلف به حفاظت و گسترش منابع طبیعی کرده است، اظهار کرد: همه ما در این راستا مسئولیت داریم و باید وظایفمان را بشناسیم.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم نسبت به غرس نهال کوشا باشند، تصریح کرد: هر یک از مردم باید تلاش کنند با کاشت یک نهال مثمر در راستای گسترش منابع طبیعی تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حفاظت از جنگل ها را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: فضای سبز عامل حیات بشریت است و موجب سلامت و طراوت و شادابی جامعه می شود.

 

کد خبر 1033789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha