انقلاب اسلامی توانسته توجه دنیا را به خود جلب کند

حجت الاسلام سلطانی گفت: در دنیای ما انقلاب های زیادی رخ داده؛ اما هیچکدام آن ها به سرانجام نرسیده است؛ زیرا یکدلی و یکرنگی ها انقلاب ما در آن ها وجود نداشته اما انقلاب اسلامی ایران ۴۲ سال است ادامه داشت و توجه دنیا را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت السلام «محمد سلطانی» شامگاه(۱۳ اسفند) در مراسم آیین سپاس و قدرانی از برگزارکنندگان گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: بالاترین سرمایه هر انسان بعد از ایمان به خدا؛ داشتن رفیق و همکار خوب است. هیچ سرمایه ای به رفیق خوب با اتحاد و با ایمان نمی رسد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این رفاقت از جایگاه خاصی برخوردار بوده و به عنوان سرمایه ای ارزشمند می توان آن را شناخت، در آیه ای از قرآن آمده؛ آن هایی که راه های خطا، گناه، زشتی و نافرمانی و... را در پیش می گیرند؛ سر از جهنم در آوردند که دست های خود را دندان می ‌گرفتند و با خود می گویند ای کاش من در دنیا، فلان فرد را به عنوان دوست و همراه انتخاب نکرده و با او همراه نبودم تا سرنوشتم این نمی شد.

 

وی بیان کرد: اما دوست خوب دستگیر انسان بوده و به عنوان ‌یار و ‌یاور همیشه همراه است، او در معنویت و پیشبرد اهداف اسلامی و قرآنی کمک رسان خواهد بود. خداوند در قرآن می گوید همواره به یک چیز شما را سفارش می‌ کنم و آن اتحاد همبستگی به صورت یک به یک و دو به دو است.

 

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: در دنیای ما انقلاب های زیادی رخ داده؛ اما هیچکدام آن ها به سرانجام نرسیده است؛ زیرا یکدلی و یکرنگی ها انقلاب ما در آن ها وجود نداشته است، انقلاب شوروی، فرانسه و آمریکا نمونه هایی از آن است، انقلاب اسلامی ایران ۴۲ سال است که ادامه داشته و این انقلاب توجه دنیا را به خود جلب کرده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: در زمان اعدام مرحوم شهید نواب صفوی از او آخرین آرزویش را جویا می شوند، او می گوید تنها آرزوی من این است که در کشور ما انقلابی صورت گیرد که اسلام، قرآن و دین؛ حاکمیت پیدا کند و من پاکبان آن حکومت باشم.

 

وی با بیان اینکه مزدوران منطقه از این همه فتنه و بدجنسی که علیه ما می کنند و بر ما تاثیر ندارد؛ خسته شده اند، افزود: از شهرداری مشهد از اینکه ما را در پیشبرد برنامه های خود در ایام الله دهه فجر یاری کردند؛ کمال تشکر را دارم.

کد خبر 1033857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha