داوطلبان انتخابات، دریافت گواهی عدم سوءپیشینه را به تعویق نیندازند

فرماندار شهرستان بجنورد با بیان اینکه تاکنون تعداد بسیار اندکی از داوطبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان برای دریافت گواهی سوء پیشینه اقدام کرده اند، گفت: از داوطلبان انتظار می رود دریافت این گواهی را به تعویق نیندازند.

«غلامرضا عوض زاده» با تأکید بر اینکه داوطلبان انتخابات، دریافت گواهی عدم سوءپیشینه را به تعویق نیندازند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تاکنون تنها ۲۲۲ نفر برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کرده اند.

 

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: دریافت گواهی عدم سوءپیشینه یکی از الزامات برای ثبت نام در انتخابات شوراها است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و برای جلوگیری از ازدحام برای دریافت گواهی سوءپیشینه، توصیه می شود افرادی که قصد ثبت نام برای انتخابات شوراها را دارند، سریعتر در این زمینه اقدام کنند.

 

عوض زاده اظهار داشت: در این شهرستان ۳۴۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده که از این تعداد ۲۰۶ شعبه در شهر بجنورد، ۹۶ شعبه در بخش مرکزی و ۳۸ شعبه در بخش گرمخان است.

 

وی درباره برخورد با تخلفات در زمینه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی هم اظهارداشت: از داوطلبان انتظار می رود از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند چراکه این تبلیغات تخلف است و با آن برخورد می شود.

 

عوض زاده خاطرنشان کرد: سال جاری با توجه به شرایط کرونا تجمع ها برای تبلیغات انتخاباتی کمتر و البته وضعیت متفاوت خواهد بود.

 

وی افزود: برای جلوگیری از آلودگی بصری در شهرها، مکان هایی در نظر گرفته شده تا نصب پوسترهای تبلیغاتی در آن محل انجام شود.

 

به گفته فرماندار شهرستان بجنورد ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه و ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین ماه سال آتی آغاز می شود.

 

کد خبر 1033899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha