کمیته امداد به دنبال ترویج و توسعه فرهنگ مهرورزی است

سلم آبادی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ترویج و توسعه فرهنگ مهرورزی است، گفت: سفره های مردم امسال به خاطر تحریم و شیوع ویروس کرونا و تورم کوچک شد اما با وجود این شرایط دست از احسان و نیکوکاری بر نداشتند و خوب درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» امروز(14 اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمک به نیازمندان و محرومان گفتمان اصلی مقام معظم رهبری است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این موضوع نشان دهنده نگاه دقیق و هوشمندانه امام راحل به مستضعفین است.

 

وی با بیان اینکه در هیچ یک از فتنه های سال های اخیر هیچ یک از خانواده های محرومین شرکت نداشتند، افزود: محرومین و نیازمندان همواره پیش قدم در زمینه حمایت از نظام و انقلاب بودند و این نعمت بسیار بزرگی است.

 

سلم آبادی با تاکید بر اینکه امسال ملت ایران سال سختی را پشت سر گذاشتند، ادامه داد: سفره های مردم امسال به خاطر تحریم و شیوع ویروس کرونا و تورم کوچک شد و مردم به سختی توانستند معیشت خود را تامین کنند و منابع دولتی اندک و محدود شده بود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران از نظر همدلی و وحدت طی یکسال اخیر با وجود مشکلات متعدد برجسته شد و با نیت های خیری که داشتند در بحث احسان و نیکوکاری خوب درخشیدند.

 

وی افزود: مردم خراسان‌جنوبی، پاک و صادق عمل هستند و اعمالی انجام می دهند که مورد رضایت خداوند متعال است و این موضوع سبب شده تا در این شرایط شیوع ویروس کرونا مدال عزت و کرامت بر سینه مردم نصب شود.

 

سلم آبادی با اشاره به بحث مدد حیات به نیازمندان گفت: بسیاری از خانواده ها به سختی زندگی خود را می گذرانند و کمیته امداد باعث شده است تا حیات به بسیاری از خانواده های نیازمند و محروم باز گردد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد ترویج و توسعه فرهنگ مهرورزی است، ادامه داد: درست است که فاصله طبقاتی طی چند سال اخیر بین اقشار مختلف بسیار زیاد شده است امام دستگاه های حمایتی می توانند با انفاق و مهرورزی اندکی این فاصله را کاهش دهند.

 

وی در ادامه بیان کرد: مردم و خیرین در برجسته کردن شعارهای انقلاب امروز پیش قدم بودند و از هیچ تلاشی برای کمک به محرومین و نیازمندان دریغ نکردند.

 

سلم آبادی در پایان با بیان اینکه امسال کمیته امداد خراسان جنوبی ۴۸۳ درصد تخصیص برنامه بودجه داشته است، گفت: امیدواریم بتوانیم با منابع کافی و عزت و کرامت نیازهای محرومین را در کمیته امداد پاسخگو باشیم.

 

 

کد خبر 1033957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha