شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین تشکیل شد

شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین با رای گیری توسط روحانیون این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز جلسه رای گیری شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین با حضور روحانیت این منطقه تشکیل شد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسه انس بیشتر جامعه روحانیت است و اگر گره ای در کار قشر روحانیت است توسط این شورا باز شود.


وی با ذکر این نکته که  وحدت بین روحانیت از قبل از انقلاب خصوصا  جلسات مبارزاتی و نقش آفرینی آنها در شکل گیری انقلاب بوده است ادامه داد:  همه اصناف و اقشار شغلی در قالب تشکلی با هم ارتباط دارند ولی روحانیت از داشتن تشکیلات منسجم محروم است و امید داریم با تشکیل این شورا پیگیری ها روند منسجم تری را پیدا کند.


محمودی با عنوان اینکه روحانیت در همه جریانات ها تاثیر گذار بوده اند تصریح کرد: باید روحانیت پرچمداری خود را حفظ کنند و مسئولین را حمایت و حتی نقد کند روحانیت شان بالایی دارد و جاهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید روشنگری نماید و هدایت گر افکار مردم جهت انتخاب اصلح باشد.


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: ما باید شورای مرکزی روحانیت داشته باشیم و بسیاری پیگیری های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی توسط این شورا پیگیری گردد در مواقع حساس اعلام موضع نماید، شورای مرکزی باید همفکری و پیگیری کارها باشد و چند ماه یکبار مجمع عمومی تشکیل و گزارش ها ارائه گردد.


محمودی در پایان گفت:  شورای مرکزی جامعه روحانیت هفت نفر هستند که با رای گیری در این مجمع انتخاب می گردند.


لازم به ذکر است، در پایان این مراسم پس از رای گیری، هفت نفر توسط این مجمع عمومی بعنوان اعضای اصلی شورای مرکزی جامعه روحانیت انتخاب شدند.

کد خبر 1033977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha