نباید اجازه دهیم فساد اداری به یک امر طبیعی تبدیل شود

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی گفت: توسعه اقتصادی در پرتو امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد در این عرصه بدست می آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، « حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی» امروز(14اسفند) در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی گفت: تنها راهی که می توان با آن زمینه‌سرماگذاری و جذب سرمایه گذار را فراهم آورد جلب اعتماد عمومی است که از این طریق می توانیم سرمایه گذاری در جامعه را افزایش دهیم.

 

رییس قوه قضاییه افزود: حفظ سرمایه اجتماعی برای نظام بسیار مهم است و با حفظ این سرمایه، همه توطئه های دشمن نقش بر آب می شود.

 

وی با بیان اینکه  بانک‌های عامل حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند، تصریح کرد: باید سیستم های دقیق نظارتی بر این موضوع توجه کنند و اجازه سواستفاده را به کسی ندهند.

 

این مسئول کشاورزان را از مهمترین چرخ دنده های اقتصادی در کشور عنوان کرد و گفت: توجه به مسائل کشاورزان این استان نیز در کنار حوزه صنعت باید مورد توجه قرار گیرد تا زنجیره تولید تا توزیع، حفظ و دست دلالان قطع شود

 

رییسی اضافه کرد: توسعه یافتگی در سایه عدالت اجتماعی رخ می‌دهد و عدالت باید مساله مهم و محوری تمام امور باشد.

 

رییس قوه قضاییه ادامه داد: فساد اداری در جامعه باعث بوجود آمدن مشکلات بسیار زیاد و خطرناک می شود که باید در گره گشایی این مهم نیز تلاشی شبانه روزی داشته باشیم.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سلامت اداری مساله محوری است و نباید اجازه دهیم که فساد اداری به یک امر طبیعی تبدیل شود و باید با اراده مردم این مشکل اساسی از ادارات ریشه کن شود.

کد خبر 1033991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha