استمرار طرح سفیران اجتماعی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

محمدی گفت:طرح ملی سفیران اجتماعی به عنوان طرحی با محوریت مسجد ،خانواده و محله از اهمیت ویژه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برخوردار است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«علی اکبر محمدی» در نشستی با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به انتخاب میامی به عنوان پایلوت اجرای طرح سفیران اجتماعی توسط کانون فرهنگی مساجد کشور، گفت: سفیران اجتماعی فرصت خوبی برای کاهش آسیب‌های جامعه است‌.

 

شهردار میامی ضمن بیان اینکه موضوع این طرح ترویج مسجد محوری، سبک زندگی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، بیان کرد: اهمیت کار فرهنگی در جامعه بر کسی پوشیده نیست و لذا سفیران اجتماعی می‌تواند یک کار فرهنگی بسیار در خود توجه و مهم باشد.

 

وی با تأکید براینکه برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیازمند زمان بیشتر برای تاثیر گذاری بهتر می باشدادامه داد: طرح ملی سفیران اجتماعی به عنوان طرحی با محوریت مسجد ،خانواده و محله از اهمیت ویژه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برخوردار است.

 

محمدی استمراراینگونه طرح های ملی  را ضروری دانست وافزود:شهرداری میامی آمادگی هر گونه همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهر می باشد و وظیفه خود می دانیم که برای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان تلاش کنیم.

 

شهردار میامی  با تقدیر از برگزاری کارگاه های مشاوره در سطح شهرستان بیان کرد: با توجه به آسیب های موجود در جامعه بویژه طلاق،ازدواج های زود هنگام ،اعتیاد ،فضای مجازی و... برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره بصورت عمومی و خصوصی بسیار تاثیر گذار است.

کد خبر 1034006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha