مراکز نیکوکاری بازوی توانمند امداد در کمک به نیازمندان هستند

جمعی از اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با مدیران این نهاد انقلابی در استان دیدار و با اهدای شاخه گل از فعالیت های آنها تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز (۱۴ اسفند) در این مراسم با بیان اینکه تاکنون اقدامات خیلی خوبی توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: خبرنگاران فعال در مرکز نیکوکاری انسان‌های حکیمی هستند که راه درستی را انتخاب کرده اند و این راه را انسان های حکیم انتخاب می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات نیازمندان توسط خبرنگاران و بازکردن گره از کار آنها، دعای خیر این انسان های مخلص (نیازمندان) را به همراه دارد، گفت: یک خبرنگار می توانست تنها فقط به همان رسالت و وظیفه کاری خود که خبرنگاری است، برسد اما اینکه هدف والاتر و بهتری را انتخاب کردند تا واسطه ای برای حل مشکلات باشند، اقدام بسیار ارزرشمندی است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید دست افراد نیازمندی که به هر دلیلی امروز دچار مشکلاتی شده اند را گرفت، اظهارداشت: خبرنگاران این راه را افتخاری انتخاب کردند که قابل تقدیر است.

 

سلم آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با حس عاطفی مردم سر و کار دارند و به نوعی بازوی توانمند امداد در کمک به رفع مشکلات نیازمندان هستند، اظهارداشت: این اقدامات مراکز نیکوکاری که در کنار کمیته امداد به کمک محرومان آمدند، جنبه جهاد در راه خدا دارد.

 

وی اظهارداشت: باید خدا را شاکر باشیم که همه ما را در این راه قرار داده است که در مقابل ایتام و نیازمندان متواضعانه زانو می زنیم و درد آنها را درد و مشکل خود می دانیم.

 

همچنین «زینب رمضانی» رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه نظر بیشتر افراد قبل از اینکه با نیازمندان ارتباط داشته باشند، با بعد آن کلی متفاوت است، گفت: کمک به نیازمندان به واسطه خبرنگاران یک نعمت از سوی خداوند است که به خبرنگاران خراسان جنوبی ارزانی شده تا در کنار کار رسانه ای خود گرهی از مشکلات مردم هم باز کنند.

 

وی با بیان اینکه امداد علاوه بر کمک هایی که خود به نیازمندان دارد، از طریق مراکز نیکوکاری راه های دیگری را برای کمک به نیازمندان به ویژه بیماران صعب العلاج تدبیر کرده است که اقدام بسیار خوبی است، افزود: خیلی از خانواده ها هستند که زخم ها و مشکلات آنها آنقدر عمیق است که کمک های امداد به تنهایی کفاف و التیام آن را نمی دهد.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امداد فراتر از سایر سازمان‌های حمایتی در راستای وظایف محوله خود فعالیت می‌کند، گفت: طی یک سال و نیم فعالیت مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان، همراهی خیلی خوبی را از سوی مدیران و مسئولان کمیته امداد شاهد بودیم.

 

مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی متشکل از جمعی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران استان از ابتدای مهرماه سال قبل (98) با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و جمعی از مسئولان استان در بیرجند راه اندازی و افتتاح شد.

 

 

کد خبر 1034074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha