فعالیت ۳۴۹مرکز نیکوکاری در مازندران/مرکز نیکوکاری شهرک سردار سلیمانی نکا افتتاح شد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: مرکز نیکوکاریشهرک سردار سلیمانی شهرستان نکا برای تسهیل در کار نیازمندان منطقه و خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد تا با آمایش و شناسایی ظرفیت های محله مشکلات مددجویان را با استفاده ظرفیت همان محله مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین «بشیر عالیشاه» امروز(۱۴اسفند)  در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری در شهرک سردار سلیمانی شهرستان نکا که حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» امام جمعه این شهرستان نیز حضور داشتند، گفت :تاکنون  در مازندران ۳۴۹ مرکز نیکو کاری با هدف  تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به نیازمندان ایجاد شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران اظهار کرد: امسال با کمک افرادی که به صورت افتخاری در مراکز نیکوکاری مشغول خدمت هستند ،حدود ۷۸ میلیارد تومان مساعدت‌ برای نیازمندان جمع آوری و  توزیع شده است .

 

وی با اشاره به سالروز تشکیل کمیته امداد تصریح کرد: در این هفته برنامه های متعددی مانند افتتاح مسکن محرومین ، افتتاح مراکز نیکوکاری و  توزیع سبد غذایی برای ۸۳ هزار خانوار  تحت حمایت اجرا می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: دو هزار و ۸۰۰ نفر از ایتام و هشت هزار مددجوی طرح محسنین از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند و از این نهاد خدمات دریافت می کنند.

 

وی به عملیات احداث هزار واحد مسکن مددجویی با کمک خیران و مردم نوعدوست استان با پیمانکاری بسیج سازندگی سپاه کربلا اشاره و اظهار امیدواری کرد که با تحقق پرداخت ۵۰ میلیون تومان وام مسکن، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۲۰ میلیون تومان مساعدت خیرین و امداد به ازای هر مددجو به زودی هزار واحد مسکونی محرومین در استان احداث و در اختیار جامعه هدف قرار داده شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت:یکی از اهداف اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و تاکنون در سالجاری ۶هزار طرح اشتغال برای مددجویان به منظور خودکفایی آنها ایجاد شد.

 

وی همچنین از کلنگ زنی دو واحد مسکن مددجویی و بازدید از یک کارگاه تولید ماسک در شهرستان نکا خبر داد و افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا امروز چهاردهم اسفند ماه همزمان با سالروز تشکیل این نهاد حمایتی، کارشناسان کمیته امداد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۶۰ پایگاه جشن نیکوکاری حاضر شدند تا مردم شریف استان را از عملکرد امداد باخبر نمایند.

کد خبر 1034076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha