تلاش دوباره بچه مسجدهای کانون ضحی برای کمک به محرومان در آستانه سال نو

زمانی از اجرای طرح جمع آوری کمک های مومنانه به منظور کمک به نیازمندان توسط کانون فرهنگی و هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن خبر داد و گفت: قرار است در این پویش نسبت به تامین لباس شب عید نیازمندان اقدام شود.

«آیدا زمانی» از اجرای طرح جمع آوری کمک های مومنانه به منظور کمک به نیازمندان توسط کانون فرهنگی و هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: قرار است در این پویش نسبت به تامین لباس شب عید نیازمندان اقدام شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن ادامه داد: این اقلام شامل پوشاک از جمله لباس راحتی و رسمی، لباس کودک و نوجوان و... است.

 

وی به اهداف اجرای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: طرح جمع ‌آوری کمک های مومنانه و تامین لباس شب عید، مانند هر طرح دیگری اهدافی دارد که مهم‌ترین آن فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان در کارهای خیر و تامین مایحتاج نیازمندان است.

 

زمانی بابیان اینکه جمع آوری کمک های مومنانه برای اهدا به نیازمندان از زمان شیوع کرونا در کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن آغاز شده است گفت: تامین لباس شب عید نیازمندان، یکی دیگر از طرح های این کانون برای دستگیری از محرومان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن ادامه داد: توزیع ۳۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا طی روزهای اخیر از دیگر کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری ضحی بروجن است.

 

زمانی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران ارجمند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت حساب 4838-1010 -8170 -6273 بنام موکب جهادی قاسم بن الحسن (ع) واریز و برای اهدای کمک های غیر نقدی هم با شماره 09140786612 تماس بگیرند.

 

کد خبر 1034077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha