توزیع گوشت مرغ باید منصفانه باشد

استاندار کرمان گفت: : از فردا توزیع گوشت مرغ منجمد در سراسر کشور شروع می شود و باید به این موضوع منصفانه نگاه کرد و رسانه ها باید به آرامش و انعکاس واقعیت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، پنجشنبه(۱۴ اسفند) در حاشیه نشست ستادانتخابات استان؛ اشاره ای هم به وضعیت گوشت مرغ در استان کرد و گفت: بحث مرغ مختص استان ما نیست و در استان کرمان سرانه مصرف و تولید مشخص است.

 

 

استاندار کرمان ادامه داد: سرانه مصرف روزانه گوشت مرغ در استان کرمان در حدود 220 تن است و به طور میانگین 110 تن تولید داریم که در سرانه مصرف براساس میزان تولید گوشت مرغ استان، حدود 100 تن گوشت مرغ در روز کمبود داریم که باید تدبیری اندیشیده شود.

 

 

وی با بیان اینکه در شهرهایی که تولید مرغ آن ها زیاد است نباید همه تولیدات مرغ را در شهرهای خود توزیع کنند، افزود: باید از تصمیمات ستاد تنظیم بازار تبعیت کنیم و تولیدکنندگان نباید همه کشتار مرغ را در شهر خود عرضه کنند بلکه باید به شهرهایی که با کمبود زیاد روبرو هستند نیز گوشت مرغ صادر کنند.

 

 

زینی وند اظهار کرد: از فردا توزیع گوشت مرغ منجمد در سراسر کشور شروع می شود و باید به این موضوع منصفانه نگاه کرد و رسانه ها باید به آرامش و انعکاس واقعیت کمک کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: قیمت رسمی گوشت مرغ در استان کرمان را نسبت به استان های همجوار هم پایین نگه داشتیم بنابراین فرمانداران حق تفسیر به رأی ندارند و موظف به اجرای کامل مصوبات تنظیم بازار هستند.

 

کد خبر 1034082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha