ناکامی در یک سیستم همه کارکنان را درگیر می کند

جمالی اعتماد به همکاران را بزرگ‌ترین سرمایه در یک مجموعه دانست و گفت: اگر ناکامی در یک سیستم پیش آمد، همه مجموعه و همکاران را درگیر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز ( ۱۳ اسفند ماه ) در آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان بویراحمد حرص و ولع زدن برای پست و مقام را ناشایست دانست و اظهار کرد: مسئولیت‌ها امانتی بوده که روزی به ما سپرده می‌شوند و روزی هم از دست خواهند رفت.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کنیم با شرف کار کنیم و با شرف برویم، زیرا این عاقبت بخیری است. 

 

وی با اشاره به اینکه آمده‌ایم تا مکمل همدیگر باشیم زیرا هیچ شخصی بدون ایراد نیست، ادامه داد: با تعامل، انسجام و هم فکری مشکلات حل خواهند شد.

 

جمالی به انتخابات پیش رو در سال آینده اشاره کرد و افزود: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره‌های قبل چه ایراداتی داشتیم و ضمن آسیب شناسی جدی، از وقوع آنها در این دوره پیشگیری کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ما نیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانتدار و مجری حراست و نگهداری کنیم

 

وی بزرگ‌ترین سرمایه در یک مجموعه را اعتماد به همکاران دانست و گفت: اگر ناکامی در یک سیستم پیش آمد، همه مجموعه و همکاران را درگیر خواهد کرد.

 

 
 
 
 
 
کد خبر 1034092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha