اشتغال و درآمدزایی با توسعه صنعت نمایشگاهی حاصل می شود

چنارانی گفت: بخش عمده‌ای از اشتغال و درآمدزایی کشور در صنعت نمایشگاهی حاصل می شود لذا اصلاح قوانین مصوب در صنعت نمایشگاهی و تصویب قوانین جدید در این صنعت را در برنامه هفتم توسعه دنبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هاجر چنارانی» در اولین نشست تخصصی فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی با هیئت مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران و انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، افزود: در برنامه هفتم توسعه اصلاح قوانین مصوب در صنعت نمایشگاهی و تصویب قوانین جدید در این صنعت مورد توجه قرار گرفته است.

 

رییس فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رابطه تولید و مصرف همخوانی ندارد و با آمدن تحریم‌ها تمامی دروازه‌های ورودی به سمت ایران بسته شد.

 

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی در مجلس دهم از سازمان به وزارتخانه تبدیل شد؛ گفت: امیدواریم در مجلس یازدهم هم که فراکسیون نمایشگاه‌ها را فعال کردیم بتوانیم گامی موثر در مسیر ارتقاء صنعت نمایشگاهی برداریم.

 

چنارانی بخش عمده‌ای از اشتغال و درآمدزایی کشور را در صنعت نمایشگاهی دانست و افزود: به دنبال آن هستیم تا در برنامه هفتم توسعه اصلاح قوانین مصوب در صنعت نمایشگاهی و تصویب قوانین جدید در این صنعت را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی دارند؛ تصریح کرد: به شرط آنکه در مسیر احیاء مجدد جایگاه حقیقی‌مان در منطقه و جهان گام برداریم، بی‌شک می‌توانیم از ظرفیت نخبگان ایرانی در تمامی صنایع از جمله صنعت نمایشگاهی برخوردار شویم.

 

رییس فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تمامی اقشار و گروه‌ها با صنعت نمایشگاهی در ارتباط هستند، باید بیش از پیش به این صنعت توجه شود و ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس آمادگی کمک در تقویت این مسیر را داریم.

کد خبر 1034113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha