اهدای ۳۰  دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند به نیت امام رضا(ع)

ضیائی فرد گفت: در راستای اجرای طرح نذرهشتم ویژه زندانیان و خانواده‌های آنان به نیت امام رضا(ع) ۳۰ دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

«محمود ضیائی فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت:در راستای اجرای طرح نذرهشتم ویژه زندانیان وخانواده های آنان به نیت امام رضا(ع) ،تعداد هشت سرویس سیسمونی نوزاد و سی دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان ادامه داد:اجرای طرح نذرهشتم ، یک طرح کشوری است که در زندان‌های سراسر کشور انجام می شود و در این استان نیز در طول یک ماه گذشته تا کنون ۴ مرحله انجام و مرحله پنجم نیز به فرزندان و همسران باردار زندانی با تامین هشت سرویس سیسمونی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال است.


ضیائی فرد تصریح کرد:همچنین به دلیل شرایط کروناو استفاده فرزندان زندانیان نیازمند از گوشی و‌ یا تبلت جهت آموزش لذا در بررسی های هفتگی و تحقیقاتی که صورت گرفته آن دسته از خانوارها و فرزندانی که در این زمینه مشکل و ‌کمبودی داشتند با عنایت کمیته امداد حضرت امام(ره) و پیگیری انجمن حمایت زندانیان اصفهان سی دستگاه تبلت به ارزش۹۰ میلیون تومان  تأمین و اهدا شد.


مدیرکل زندان های استان در پایان ضمن قدردانی از تلاش و‌ مشارکت همه جانبه خیرین خواستار حضور و کمک خیرین و نیکوکاران در روزهای پایانی سال به خانواده های زندانیان از طریق انجمن حمایت از زندانیان شد.

کد خبر 1034147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha