پرداخت ۱۳۸ میلیارد ريال وام به مددجویان نکایی

حسینی از پرداخت ۱۳۸ میلیارد ريال وام به مددجویان نکایی خبر داد و گفت: این وام ها در قالب وام قرض الحسنه و اشتغال به افراد تحت پوشش این نهاد در نکا ارائه شد.

«رمضان حسینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: 3 هزار و 800 خانوار نکایی شامل 7 هزار نفر از جمعیت شهرستان نکا تحت پوشش خدمات امداد نکا هستند و در سال جاری 138 میلیارد ريال وام به مددجویان نکایی پرداخت شد.

 

رئیس کمیته امداد نکا افزود: در سال جاری وام قرض الحسنه به 488 نفر از مددجویان نکایی معادل 33 میلیارد ريال و وام اشتغال زایی به 287 نفر معادل 105 میلیارد ريال پرداخت شد.

 

 وی با اعلام اینکه 70  درصد جامعه هدف امداد نکا و مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان نکا از روستاییان هستند و در روستاها سکونت دارند؛ خاطر نشان کرد: سیاست کلی کمیته امداد بر توانمندسازی افراد در شهر و روستاست تا با توانمندی از تحت پوشش این نهاد خارج شوند.

 

حسینی گفت: با توجه به شیوع کرونا در یکسال گذشته مراجعات افراد غیرمددجو به اماداد نکا افزایش یافته است که اغلب نیازمندی آنان در راستای ارائه تسهیلات است که 534 خانوار از 3 هزار و 800 خانوار تحت پوشش امداد نکا از تبصره 14 و شامل افراد غیرمددجو هستند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: با تلاش های انجام شده و حمایت های مسئولان نظام در سال های اخیر شاهد افزایش مستمری افراد تحت پوشش امداد بودیم که به خانواده های هدف پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری و تلاش برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی از دو ماه گذشته تاکنون برای افراد تحت پوشش امداد در نکا خاطر نشان کرد: تاکنون 15 میلیارد ريال کمک های نقدی و غیرنقدی در راستای جشن نیکوکاری جمع آوری شده است.

کد خبر 1034170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha