برگزاری تظاهرات ضد نژادپرستی در « نیویینگتون گرین» انگلیس در روز ۲۰ مارس

یک گروه ضد نژادپرستی اعلام کرده است که تظاهراتی به مناسبت روز جهانی مبارزه با تبعیض نژادی سازمان ملل متحد در نیویینگتون گرین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «islingtonnow»، یک گروه ضد نژادپرستی اعلام کرده است که تظاهراتی به مناسبت روز جهانی مبارزه با تبعیض نژادی سازمان ملل متحد در نیویینگتون گرین برگزار خواهد شد.

 

گروه « Islington’s Stand Up to Racism» اعلام کرد که این تظاهرات را عصر روز 20 مارس (شنبه 30 اسفند)در نیویینگتون گرین برگزار خواهد کرد.

 

این سازمان که مخالف نژادپرستی و  اسلام هراسی است می گوید مهاجران و پناهندگان به بیش از 50 گروه محلی در سراسر انگلیس توسعه پیدا کرده اند.

 

«پل هالبورو» ،رئیس این گروه در 20 مارس به عنوان بخشی از یک تظاهرات ملی از مردم دعوت می کند تا در نیوینگتون گرین شرکت کنند.

 

به دنبال آن یک نشست بین المللی با سخنرانانی از سراسر جهان  از جمله آمریکای جنوبی ، اروپای شرقی و استرالیا برگزار خواهد شد.


هالبورو در این باره گفت: هدف اصلی از برگزاری این تظاهرات این است که بر جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» پس از مرگ «جورج فلوید»،سیاهپوست آمریکایی  تاکید داشته باشیم.

 

هالبورو بر اهمیت شنیدن تجربیات شخصی مردم در این باره تاکید کرد زیرا هرچه افراد بیشتر درباره این ها روایت بشنوند ، بیشتر با آن روایت ها همذات پنداری می کنند. زیرا آن را با تجربه خود مرتبط می کنند و به این ترتیب به دنبال راهی برای حل این معضل می گردند .

کد خبر 1034173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha