بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی برای بهبود شرایط جامعه ضروری است

حجت الاسلام بارانی به بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی برای بهبود شرایط جامعه تأکید کرد و گفت: هرکجا که قرآن و آموزه‌های دینی در دستور کار قرار گرفت همواره پیش‌رو بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «محمد بارانی» در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه مهدیشهر با اشاره به ۱۴ اسفندماه سال روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است که باهدف محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شد گفت: برپایی رزمایش مواسات ازجمله اقدامات ارزنده این نهاد بود که باهدف یکپارچه‌سازی کمک‌های خیران در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

امام‌جمعه مهدیشهر از جمع آوری ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مهدیشهر در قالب رزمایش مواسات خبردادوافزود: باید در راستای محرومیت‌زدایی اقدامی مؤثر انجام شود.

 

وی اشتغال‌زایی را از دیگر فعالیت‌های مهم و مؤثر کمیته امدادبرشمردوافزود: نباید تنها به ارائه بسته معیشتی و کمک نقدی به فقرا اکتفا کنیم بلکه دولت باید در راستای ریشه‌کنی فقر با ایجاد اشتغال و رونق تولید اقدامی اساسی انجام دهد و این‌یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

 

حجت الاسلام بارانی با تأکید بر اینکه ایجاد رونق در فضای کار و تولید کشور از مهم‌ترین وظایف دولت محسوب می‌شود ادامه داد: این در حالی است که در چند سال اخیر فضای گرانی و رکود اقتصادی رونق یافته است.

 

امام جمعه مهدیشهربا اشاره به اینکه سال آتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها در پیش است اظهارداشت: در انتخابات سال آتی باید با انتخاب فردی انقلابی و جهادگر نسبت به رفع مشکلات کشور گام برداریم تا دولتی انقلابی بر مسند قدرت بنشیند.

 

وی در ادامه به بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی برای بهبود شرایط جامعه تأکید کرد و یادآور شد: هرکجا از آموزه‌های دینی در کشور بهره نبردیم انقلاب اسلامی ایران عقب ماند اما در شرایطی که قرآن و آموزه‌های دینی در دستور کار قرار گرفت همواره پیش‌رو بودیم.

 

حجت الاسلام بارانی از سخنان خود بابیان اینکه ۱۵ اسفندماه سال روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است، بیان کرد: درخت یک موجود زنده و دارای حیات است بنابراین باید منابع طبیعی را قدر بدانیم و در حفظ مراتع کوشا باشیم.

 

وی ابراز داشت: وجود جنگل‌های بکر و زیبا از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان مهدی‌شهر است که می‌تواند در جذب گردشگران مؤثر واقع شود و باید از وقوع آتش‌سوزی در این جنگل‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 1034193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha