هم زمان با عید مبعث ۳ هزار پرس غذای نذری توزیع می شود 

مدیر کانون شهید باکری رودبار جنوب گفت: به مناسبت عید مبعث در قالب طرح اطعام نیازمندان تعداد ۳ هزار پرس غذای نذری در بین نیازمندان ساکن ۲۰ روستای محروم توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت عید مبعث در قالب طرح اطعام نیازمندان تعداد ۳ هزار پرس غذای نذری در بین نیازمندان ساکن ۲۰ روستای محروم توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: همچنین در تداوم رزمایش کمک مومنانه، سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


وی بیان کرد: در همین راستا تعداد ۳۰ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و قند هر یک به ارزش بیش از ۳۵۰ هزار تومان تهیه شده که در بین آنها توزیع می شود.


حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: علاوه بر این در نظر داریم با حمایت یکی از خیرین، در ۲۰ روستای محروم و دور افتاده رودبار جنوب جشن عید مبعث را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: این جشن ها در قالب کاروان شادی و با توجه به شرایط کرونایی در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی اضافه کرد: از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در جشن های مبعث، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقات ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و نور افشانی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: قرار است در این عید خجسته در روستای هیر شاه آباد ایستگاه صلواتی راه اندازی کرده و در قالب این ایستگاه پشت نویسی ماشین انجام دهیم.


وی عنوان کرد: در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) نیز در نظر داریم در قالب طرح کمک مومنانه ۳۰ بسته معیشتی را در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه یادآور شد: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری شهید باکری بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است که همواره سعی شده در حد توان یکسری برنامه با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون و جمعی از طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب اجرا شود.

کد خبر 1034334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha