گروه های جهادی طلاب چهره  حوزه های علمیه را بیش از پیش منور کردند

حجت الاسلام امینی اطهر گفت:گروه های مختلف جهادی به ویژه طلاب جهادگر همواره در بزنگاه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پناه گاه و ملجأ مردم بوده و اکنون با وظیفه شناسی و حضور به موقع در کارزار خدمت، چهره حوزه های علمیه را بیش از پیش منور کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی امینی اطهر»، مسؤل دفتر قرارگاه حوزه انقلابی و نماینده طلاب و فضلای بویراحمد و دنا (سی سخت) در حوزه علمیه قم ضمن تمجید از فعالیت گروه های جهادی طلاب حوزه های علمیه در کمک و خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت، گفت: این فرهنگ و روحیه انقلابی و جهادی باید در همه عرصه های نظام اسلامی زنده نگه داشته شود.

متن کامل پیام حجت الاسلام امینی اطهر به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
امام علی(ع):«إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ»
سلام و درود به ساحت مقدس حضرت امام مهدی (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مد ظله العالی)
سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و خاصه امام شهدا حضرت امام خمینی(ره)
سلام و درود و تبریک به شما گروه های جهادی که با خلق حماسه، صحنه های زیبایی در شهر زلزله زده ی سی سخت، رقم زدید و خاطره ی جهادگران و سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس را تداعی کردید. 
از اعماق دل و با تمام وجود از شما طلاب و روحانیون که در قالب گروه های جهادی با حضور مخلصانه و موثر خویش در شهر زلزله زده سی سخت از همان روزهای نخست تا به امروز خوش درخشیدید، سپاسگزاری می نماییم.

این اقدام خداپسندانه شما طلاب و روحانیون جهادی از مصادیق بارز آیه شریفه(و تعاونوا علی البر و التقوی) است و اجر و پاداش آن رضایت الهی است.
گروه های مختلف جهادی به ویژه طلاب جهادگر همواره در بزنگاه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پناه گاه و ملجأ مردم بوده اند و اکنون نیز با وظیفه شناسی و حضور به موقع در کارزار خدمت، چهره منور حوزه های علمیه را بیش از پیش منور نمودند.
اظهار همدردی و خدمت رسانی مخلصانه شما هرگز از خاطر شهروندان سی سختی پاک نخواهد شد.
امروز در همه عرصه های مختلف کشور به کار و نیروهای جهادی و مدیریت انقلابی نیاز است.
این فرهنگ روحیه انقلابی و جهادی بایستی در همه عرصه های نظام اسلامی زنده نگه داشته شود و راه غلبه بر دشمن و خنثی کردن تحریم ها، متوقف بر کار جهادی و فرهنگ جهاد است.
امید است در عرصه انتخاب فرد اصلح و انقلابی جهت سرکار آمدن دولت جوان حزب اللهی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز بی وقفه تلاش نموده تا غم و غصه مؤمنین از بین برود .
از خداوند متعال موفقیت، سعادت و عاقبت بخیری همه شما جهادگران را مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاه

 

کد خبر 1034335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha