افزایش موارد فوتی ناشی از کرونا در دزفول

پورآئین از افزایش موارد فوتی های ناشی از کرونا در روز های اخیر در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: این موضوع ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی برخی از افراد است.

«رضا پورآئین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: پس از افزایش مراجعات سرپایی و تعداد موارد بستری، در روز های اخیر شاهد افزایش موارد فوتی ناشی از کرونا در دزفول هستیم و این موضوع ناشی از  عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی برخی از افراد است.

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: بازرسان بهداشت محیط و نماینده حقوقی این مرکز در معیت نیروهای خدوم انتظامی و با هماهنگی مقام محترم قضایی یک باب خواربارفروشی و یک آموزشگاه علمی را به دلیل عدم رعایت قوانین ویژه همه گیری کرونا پلمب کرده و همچنین مهمان های دو مراسم عروسی و یک مراسم مذهبی متفرق شدند.

 

وی تصریح کرد: ویروس جهش یافته علاوه بر قدرت سرایت، بیماریزایی و مرگ و میر بالا، همه گروه های سنی را مبتلا خواهد کرد، بنابراین نیاز هست همه اقشار جامعه دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست ها، عدم شرکت در دور همی ها و مراسم ها رعایت را کنند.

 

پورآئین در پایان یاد آور شد: بازرسان بهداشت محیط در روزهای گذشته نظارت بر روند تدفین موارد فوتی ناشی از کرونا را نیز عهده دار بودند.

 

کد خبر 1034344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha