هنرستان فنی و حرفه ای در بخش «کردیان» راه اندازی می شود

نیک فر از آغاز احداث هنرستان فنی و حرفه ای بخش «کردیان» شهرستان جهرم پس از سال ها وقفه خبر داد.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه با ساخت هنرستان فنی و حرفه ای «کردیان»، انتظار ۴۰ ساله اهالی این منطقه از شهرستان جهرم به پایان می رسد، گفت: ساخت هنرستان پسرانه بخش «کردیان» در شهر «قطب آباد»، زیر نظر اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، آغاز شده است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم افزود: این پروژه عظیم و مجهز در زمینی به متراژ چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع، در ۲ طبقه و با ۲ کارگاه فنی در حال ساخت است.
 

 

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در سال۹۶ کلنگ زنی شده بود و با رکود یک و نیم ساله ای همراه شد، خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری های مسئولان بخش کردیان و نماینده مردم در مجلس این پروژه از دی ماه سال جاری فعالیت های عملیاتی و عمرانی خود را از سر گرفت و امید است در ‌پایان سال ۱۴۰۰ با تامین هزینه های لازم به اتمام برسد.

 

نیک فر عنوان کرد: ساخت هنرستان فنی پسرانه «قطب آباد» از مطالبات ۴۰ ساله مردم منطقه بود و پس از انحلال یکی از مجهزترین هنرستان ها در این منطقه، مردم همیشه خواستار احیا آن مجموعه بودند.

 

 مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم در پایان گفت: خوشبختانه با اتحاد، همدلی و‌مطالبه گری جدی این امر در حال محقق شدن است و به زودی دانش آموزان و اهالی بخش «کردیان» شاهد بهره برداری از این‌مجوعه آموزشی، پرورشی و فنی هستند.

کد خبر 1034356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha