تشریح برنامه های هفته شهید و شهادت در بندرترکمن

شیرنگی گفت: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی از برنامه های هفته شهید و شهادت در بندرترکمن است.

«سید صادق شیرنگی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از رسالت های مهم و اساسی امروز جامعه که در تاکیدات منویات مقام معظم رهبری نیز قرار دارد بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا است.

 

فرماندار بندرترکمن به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و تکریم از خانواده شهدا اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت هفته شهید و شهادت در شهرستان بندرترکمن با خانواده شهدا دیدار خواهیم داشت.

 

شیرنگی یادآور شد: از 16 الی 22 اسفند که به نام شهدای سرفراز نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است که موضوع شهید و شهادت را به نسل جوان جامعه یادآوری کنیم و بیان کنیم که امروز هرچه که داریم از برکت مجاهدت خون شهدا است.

 

وی تاکید کرد: امروز اقتدار جامعه کشور به واسطه خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و همه جامعه باید نسبت به خانواده شهدا ادای دین کنند.

 

فرماندار بندرترکمن ابراز داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته ولی با رویکرد متفاوت برنامه های مختلفی را به مناسبت هفته شهید و شهادت در دستور کار قرار دادیم.

 

شیرنگی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از فرشتگان تاریخ ساز (شهدای زن) و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در قالب معرفی سنت های ترکمن با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری مسابقات تیراندازی و دارت، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، چهره نمایی از تمثال شهدا و غرس نهال از دیگر اقداماتی است که به مناسبت این هفته در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1034383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha