۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در گلستان اجرا شد

ملک حسینی از اجرای ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «حسن ملک حسینی» ظهر امروز (شنبه 16 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای انقلاب مبارزات زیادی انجام شد تا این انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب خاصی بود، افزود: از روز اول انقلاب دشمنان ول کن کشور و نظام نبودند و دسیسه های مختلفی را طراحی کردند.

 

وی ادامه داد: ترور، جنگ و غیره از هزینه های زیادی بود که دشمن بر ایران تحمیل کرد و فتنه های داخلی و خارجی و تحریم از اقدامات دیگر دشمنان علیه انقلاب بوده و هست.

 

ملک حسینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب، اظهارداشت: استقلال کشور، دموکراسی، تولید گفتمان انقلاب، امنیت و ثبات داخلی و توان بازدارندگی دفاعی از دستاوردهای انقلاب است.

 

وی در بخش دیگری با اشاره به ظرفیت ها و اقلیم های مختلف در استان گلستان، گفت: وجود بیابان، دریا، کوه، دشت و محصولات کشاورزی متنوع و اقوام مختلفی از ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان به شمار می رود.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان افزود: به دلیل نبود صنایع تبدیلی در استان از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نمی شود و این محصولات به صورت خام به استان های دیگر صادر می شود.

 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در بخش اقتصاد مقاومتی 5 هزار و 500 عرصه اقتصاد مقاومتی را با اشتغال 7 هزار نفر ایجاد کرده است، گفت: برای این اقدام 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

ملک حسینی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه به تعداد 649 صندوق با جذب اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان و اشتغالزایی یک هزار و 573 نفر در سطح استان را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در گلستان برشمرد.

 

وی ادامه داد: در حوزه پروژه های عمرانی محرومیت زدایی دو هزار و 811 پروژه تا کنون تحویل شده است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان، اهدای یک هزار سری جهیزیه، 10 هزار عدد پوشاک و کفش، 13 هزار و 521 عدد لوازم التحریر و 300 هزار بسته معیشتی را از اقدامات بخش غیر عمرانی این سازمان اعلام کرد.

 

وی افزود: 200 طرح محرومیت زدایی از (18 بهمن) در بخش های مختلف و اولویت زیرساخت های کشاورزی در استان آغاز شده است.

 

کد خبر 1034392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha