کارگروه های برتر دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین معرفی شدند

طی مراسمی و با حضور اعضا، کارگروه های برتر دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز جلسه تقدیر از کارگروه های برتر دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور روسای 25 کارگروه دهه فجر و مسوولان ادارات و نهادها برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تبریک اعیاد ماه رجب گفت: مقام معظم رهبری از ابتکار عمل در دهه فجر امسال تقدیر کردند و با تدابیر و همدلی بین دستگاه ها 22 بهمن غرور آفرین  برای کشور و نظام اسلامی رقم خورد که برگ زرینی به افتخارات دموکراسی در نظام اسلامی افزوده شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: امسال یک تجربه زیبایی رقم خورد و از دستگاه ها و کارگروه های دهه فجر تقدیر و تشکر می کنیم  که در این ایام به رقم  شرایط کرونا مراسم و برنامه ها را برگزارکردند.
محمودی با تقدیر از همکاری دستگاه های عضو دهه فجر ادامه داد: همه دستگاه ها در این حماسه نقش آفرین بودند و برخی دستگاه ها بصورت ویژه و با برنامه ریزی ابتکاری عمل نمودند و کارگروه مراسم پس از ارزیابی، این دستگاه ها را برتر و قابل تقدیر اعلام نموده است.
لازم به ذکر است، در این مراسم از چهار کارگروه برتر، مسئولین و رابطین بخش هاو منطقه های مرتبط با حوزه مراسم و  روسای ادارات  و نهادهایی که بیشترین همکاری را با دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین داشتند تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1034468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha