تاسیس کانون های مساجد به منظور تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح بخش اسلام

احمدی، گفت: کانون‌های مساجد به منظور تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح بخش اسلام و در راستای استفاده از اوقات فراغت جوانان تاسیس و تشکیل شده است.

اسماعیل احمدی مسئول کانون امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است که هر ساله به این مناسبت برنامه های مختلفی در سطح کانون ها برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مسجد به عنوان پایگاهی دینی است که حضور جوانان در آن، بنياد دینی جامعه را تقویت می کند و در کنار آن تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی را در راستای جذب و ایجاد شور و نشاط  جوانان ایجاد می کند.

 

 

احمدی تصریح کرد: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت خانواده بسیاری از برنامه ها در کانون بصورت مجازی برگزار و برنامه های ۱۸ اسفند نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون برگزار می شود.

 

مسئول کانون امام رضا(ع) با اشاره به تشکیل رواق کتاب در این کانون، گفت: با تشکیل رواق کتاب در کتابخانه  این کانون در جهت افزایش مطالعه اعضا و توسعه فرهنگ کتابخوانی با استقبال چشمگیر جوانان کانون مواجه شد.

 

وی اظهار کرد:در رواق همدلی کمک‌های مومنانه ، توزیع بسته های معیشتی ، فعالیت های بهداشتی و آموزش‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا انجام شده است.

 

احمدی در پایان گفت:در رواق نور فعالیت‌های قرآنی در مناسبت‌های مختلف اجرا و کلاس های قرآنی از جمله قرائت و روخوانی قرآن و تفسیر قرآن در این کانون با حضور جوانان و نوجوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 1034502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha