فوت ۲ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز

فتحی با اعلام خبر فوت ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار بدحال با علائم کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز بستری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار بدحال با علائم کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز بستری شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: همچتین متأسفانه ۲ نفر از شهروندان البرزی طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات بهداشتی بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان البرز تا کنون ۳۲ هزار و ۱۶۹ نفر در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز بستری شده اند. 

 

فتحی عنوان کرد: تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز (۱۶ اسفند) به ۲ هزار و ۷۵۵ نفر می رسد. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان ملاحظات بیشتری نسبت به مقابله با کرونا داشته باشند و با رعایت نکات بهداشتی زنجیره این بیماری ویروسی را قطع کنند. 

 

 

 

کد خبر 1034515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha