تست ها و رهگیری افراد کرونایی باید هدفمند باشد

کلانتری به ۲۰ مورد تست گیری در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تست ها و رهگیری افراد کرونایی باید هدفمند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۶ اسفند ماه) در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به شهادت پزشک راه سلامت این استان اشاره کرد و با بیان اینکه شهادت او باید باعث بیداری همه شود، اظهار کرد: حرمت این شهید بر همه ما واجب بوده، همکاران و پرسنل کادر درمان در تشییع این شهید ابراز محبت کردند، اما هر تجمعی در این مقطع خطر آفرین است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد رعایت پروتکل ها را داشتیم و امروز این درصد پایین آمده، گفت: باید طرح نو و روشی جدید در آستانه سال جدید طراحی و اجرا شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف، مشتری ها، بانک ها، مراجعه کنندگان، باغ های مجوز دار، ادامه داد: باغ های غیر مجاز حق فعالیت ندارند، بازار، پاساژها، ترمینال ها باید مکرر و مدام نظارت و پیگیری شوند.

کلانتری ضمن تاکید دوباره بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به 20 نمونه از تست گیری در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: تست ها و رهگیری افراد باید هدفمند باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کنترل ورودی در شهرستان کهگیلویه در طرح های شهید سلیمانی و نظارت فرمانداران شهرستانی تاکید کرد و گفت: در شرایطی که واکسن کرونا در حال تزریق است نباید اجازه داد با عدم رعایت پروتکل ها آمارها افزایش پیدا کند.

کد خبر 1034554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha