۳۳ هزار حامی در خوزستان حمایت از ایتام و محسنین را بر عهده دارند

شیبه با بیان اینکه ۳۳ هزار حامی در خوزستان حمایت از ایتام و محسنین را بر عهده‌ دارند گفت: از ابتدای سال جاری حامیان ۵۸ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه 22 هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند اظهار کرد: ۳۳ هزار حامی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده‌ دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه در 11 ماهه سال جاری حامیان 58 میلیارد تومان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند افزود: این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد رشد یافته است.

 

وی با بیان اینکه بخشی از کمک‌های دریافتی حامیان غیرنقدی بوده است اضافه کرد: حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، در تأمین پوشاک، نوشت‌افزار، پرداخت هزینه درمان و تهیه جهیزیه، فرزندان معنوی خود را یاری می‌کنند.

 

شیبه تصریح کرد: خیران از قشر کارمند می‌توانند برای حمایت از فرزندان یتیم در قالب طرح «هر کارمند یک حامی» و اکرام ایتام و برای حمایت از فرزندان خانوارهای نیازمند دارای پدر سالخورده، بیمار و یا ازکارافتاده در قالب طرح «محسنین» ثبت نام کنند و حمایت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند.

 

وی در پایان یاد آور شد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، با واریز ماهیانه حداقل 30 هزار تومان، حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین را برعهده‌گرفته و به آنها در تأمین نیازهای ضروری یاری رسانند.

 

کد خبر 1034570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha