انجام بیش از ۷۵ هزار ماموریت توسط اورژانس گیلان

اسدی از انجام بیش از ۷۵ هزار ماموریت اورژانس در ۱۱ ماهه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت به ۹۵ نفر بر اثر گاز منو اکسید کربن مسموم شده بودند امداد رسانی شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «پیمان اسدی» امروز (شنبه، ۱۶ اسفند) در جمع خبرنگاران به عملکرد ۱۱ ماهه اورژانس گیلان اشاره و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن، ۷۵ هزار و ۶۱۵ ماموریت توسط اورژانس گیلان  انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه ۳۶ درصد کمتر بوده است.

 
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان علت کاهش ماموریت ها را اعمال محدودیت های ترافیکی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست و گفت: ماموریت های ترافیکی اورژانس استان در این مدت، ۱۶ هزار و ۷۰۰ مورد و ماموریت های غیرترافیکی ۵۸ هزار و ۹۱۵ مورد بود.

 

وی از انتقال ۴۴ هزار و ۱۸۳نفر به مراکز درمانی در این مدت خبر داد و افزود: بیشترین ماموریت های غیرترافیکی اورژانس گیلان مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بود.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان همچنین به مسمومیت ۹۵ نفر با گاز منوکسید کربن در ۱۱ماهه گذشته پرداخت وتصریح کرد: ۷۲ نفر از مسموم شدگان در مراکز درمانی بستری شدند.

 
اسدی با اشاره به آمادگی کامل اورژانس استان برای امدادرسانی و موارد مشکوک به کرونا خاطرنشان ساخت: اورژانس استان، ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای، ۵۲۳ پرسنل فوریتهای پزشکی، ۱۳۴آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد اورژانس و ۲دستگاه موتور لانس برای خدمات رسانی به شهروندان در اختیار دارد.

کد خبر 1034603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha