کار فرهنگی و هنری به تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان کمک می کند

رمضانی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه سرود، نمایش و ورزش که با استقبال دانش آموزان مواجه است، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا، کار فرهنگی و هنری می تواند به تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان کمک نماید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی رمضانی» امروز(۱۶ اسفند) در آئین افتتاحیه هفته سرود و نمایش مدارس سراسر کشور با اشاره گستره وسیع مخاطبین و حساسیت بالای حوزه سرود و نمایش اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی الگوی مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس سراسر کشور است.

 

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت بیش از دومیلیون دانش آموز در طرح هفته سرود و نمایش مدارس سراسر کشور عنوان کرد: این طرح، طرح بزرگی است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین اجرایی می شود و لذا انتظار داریم در این حوزه که به واقع یک نوع مبارزه فرهنگی محسوب می گردد تمام سازمان ها و نهادها نیز به کمک آموزش و پرورش بیایند.

 

وی هنر واقعی را در دفاع مقدس تجلی یافته دانست و گفت: رزمندگان در روزهای دفاع مقدس نیز با اجرای فعالیت های هنری و سرود های انقلابی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل می شدند که این مسئله عامل تلطیف روحیه آنان بود، امیدواریم ما نیز به پیروی از همین مکتب بتوانیم با تولید محتوای مناسب در حوزه سرود و نمایش به تربیت نسلی بپردازیم که رهبری در بیانات خود از ما مطالبه می کنند.

 

رمضانی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه سرود، نمایش و ورزش که با استقبال دانش آموزان مواجه است تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، کار فرهنگی و هنری می تواند به تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان کمک نماید.

کد خبر 1034619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha