بارش پراکنده باران و برف در خراسان رضوی ادامه دارد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی آخرین نقشه ها و تصاویر ماهواره هواشناسی بیانگر گسترش و تقویت سامانه بارشی از ساعات بعد از ظهر امروز است که این نشان می دهد بارش پراکنده باران و برف در خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی آخرین نقشه ها و تصاویر ماهواره هواشناسی بیانگر گسترش و تقویت سامانه بارشی از ساعات بعد از ظهر امروز است، فعالیت این سیستم ناپایدار بصورت رگبار باران در برخی نقاط با احتمال رعد و برق (نواحی مستعد بارش تگرگ) و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش باران و برف تا عصر فردا پیش بینی می شود.

 

عمده بارش ها طی امشب و صبح فردا به ویژه در نیمه شمالی و برخی نقاط غربی استان خواهد بود که احتمال آبگرفتگی در این مناطق وجود دارد همچنین از بعد از ظهر امروز تا فردا وزش باد در سطح استان گاهی شدید و در مناطقی توأم با گرد و خاک با احتمال بروز خسارت پیش بینی می شود

 

در این مدت تشکیل مه، کاهش دید و کولاک برف در نواحی کوهستانی و سردسیر استان دور از انتظار نیست ضمن اینکه فردا بطور موقت کاهش دما در سطح استان (خصوصا نیمه شمالی و شرقی استان) رخ خواهد داد. طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین و تایباد با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا شهر مشهد بترتیب ۵ و ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است همچنین آسمان امروز شنبه شهرستان مشهد، ابری گاهی وزش باد شدید در برخی ساعات بارش باران در ارتفاعات بارش باران و برف و مه آلود، در بعد از ظهر کاهش ناپایداری ها پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۱درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۵درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1034634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha